Eric Black is lost after the mysterious death of his adulterous wife. Running from his past to a new job as a Shepherd, he finds himself trapped alone on a majestic, weather-beaten island with an ominous secret. One man's spiraling madness meets a vengeful supernatural force. What starts as the perfect wind-swept escape becomes a race to save his sanity and his life.