The quiet farm of Lando, a simple peasant of Tuscany country, is in order to endure a disturbing invasion: his aunt Giuly arrives from the US, togheter with her obsession for food (inspite of her fatness), her husband, a former colonel of the Marines and her incredibly beautiful daughter with her little rascal son.