We are in a beautiful southern family, united by a deep relationship. A stroke hits the father suddenly. A tragic surprise that upsets her life and that of her loved ones, but which becomes a moment of inner growth for everyone. A therapeutic journey of the soul made possible by the love of family and friends who meet along the way.