Ivo, manager of a campsite on the shores of the Black Sea, refuses to bury the corpse of yet another dolphin rejected by the sea, because it has holes this time, as if it had been hit by bullets. All the vacationers and inhabitants of the surrounding area are involved in one way or another in an unprecedented war that is breaking out with the police, local and environmental institutions.