Salvo, 45 years old with a rough and worn look and Lea 30, of dazzling and melancholy beauty, travel in a refrigerator truck immersed in a stony and dark nature. Suspended between the nostalgia of a past that once made them happy and a present that oscillates between rancor and desire for love, they travel, without stopping, in a night that seems to have no end. A road movie that has the tones of a modern black fairy tale.