In a small town located in the island of Mallorca, Anna and Marina, two sisters who were separated when they were teenagers, meet again to sell a bakery they've inherited from a mysterious woman they know nothing about. The two sisters have led very different lives. Anna has barely left the island and is unhappily married to a man she no longer loves. Marina travels the world working as a doctor for an NGO. As the sisters try to uncover the secrets hidden behind their enigmatic benefactor and her property, they are forced to confront old family disputes and make up for lost time.