Paris. Nedjma, a teenager living with her mom and sister, spends the summer with her squad. She sees her life turned upside down when she meets Zina, coming from the opposite gang. They are rivals in broad daylight, but lovers in secret. Nedjma is sucked into a spiral, torn apart between the values of the hood and her own desire, which no one around her can possibly understand or let alone tolerate. She will have to make a choice that will ultimately define who she is.