Cathy, a determined 40-year-old sous-chef, dreams of opening her own gourmet restaurant. As she faces financial difficulties, Cathy takes a job in the cafeteria of a shelter for young migrants. While she hates her new position, Cathy’s skills and passion for cuisine start to change the kids’ lives.