In a small village in Leon, María José prepares to end her life after failing to get over the death of her son. Everything changes when she receives a visit from Lucía, a little girl who could be connected to a local legend about the apocalypse. With the enigmatic girl by her side, María José will face the town that marginalized her, the husband who deserted her, and feel like a mother again.