When Alexander and Laura meet during a party what they feel for each other is obvious, but she’s about to get married and Alexander shares a daughter with his beautiful wife. Thanks in part to the support of his lifelong friends, Alexander’s childhood memories constantly resurface, leading him to reflect on what was, what will be, and what could have been.