Eva is an academy-trained painter without inspiration. About to turn 27, she realises that she has not yet achieved anything at all in her entire life. She has a strange love affair with her mentor, her best friend is moving to Berlin, her pay check is three months late and above all so is her period. A hilarious and bawdy comedy about life in the doldrums.