Never before in the history of Dutch Cinema has a Dutch film Production company produced a Martial Arts movie. Fighting Fish is the first Martial Arts movie coming from the Netherlands made for a broad audience, featuring a visually attractive lovestory and martial art scenes performed by martial artis, that are true masters of their art and various fighting styles.