A caring daughter, a laid back mother, a popular teacher, a wife with whom you can steal horses - Joanna - performs perfectly in each of these roles. And in none of them for a long time I do not feel like myself. That is why he leads a double life, he has a secret that he does not share with anyone. Because if anyone found out, it would be the end of everything that seems so "wonderful" in her world. It's the story of a woman who doesn't want to be a good girl anymore. But is her courage enough to rebel, shake up the marriage, lose her reputation, and pursue what she really cares about?