A young woman inherits a huge house from her grandparents and, along with it, a series of responsibilities and surprising findings. However, she has not inherited the talents of the previous dwellers. Fortunately, they are still inside the house and will not take long to step in. Their names are Fernando Fernán Gómez and Emma Cohen.