After the civil war in the 90s Georgia lost control over Abkhazian region and a huge hydro power station was split by the borderline. The one and only connection left between the rivalling regions is a 15-kilometre tunnel carrying the water and connecting the two parts. Film director is trying to cross the borderline to see the other side and engineer-technician Irakli is her main guide. Each and every attempt to cross the line through legal possibilities is a failure, but the journey takes them to some hidden, secret stories, which are undiscoverable at first glance, like the tunnel under the ground.