Remco (11) is a very talented and fanatic little soccer player with only one dream: to play for the Dutch national under 12 soccer team. Erik, his father, is possibly even more fanatic in coaching Remco. Remco's world falls apart when his dad dies, but the grandmother of his soccer mate Winston tries to help Remco...