Elias is at a toy fair in Paris. His wife Ingrid and his entire family are waiting for him to come home. They have organized a surprise party for his 60th birthday. Unaware of their plans, Elias decides to stay in Paris and celebrate his birthday on his own. This decision triggers an avalanche of events that brings family conflicts into the open, but is also a cause of reconciliation.