Marta and Lorenzo are respectively forty-six and forty-nine, have been together for fifteen and have been married for twelve. A life, practically. The family doctor has just informed them that they will have to remain in quarantine as Marta has had contact with a positive. Too bad she has recently discovered that he is having an affair with another woman. Marta hates Lorenzo, Lorenzo can't take it anymore. But there is no escape. They have to stay together, closed in the same eighty square meters for 14 days. What will they do?