Set in Italy in the 1930s, 7 Women And A Mystery tells the hours that follow the inexplicable murder of an entrepreneur, as well as husband and father, at the center of a colorful group of women who, after having gathered in the family villa to celebrating Christmas Eve together, they are forced to face and reveal secrets to each other. In fact, they are all suspected, who will be the killer?