A gangster is finally released from prison. Once released, he finds his foster father lying critically ill in a hospital. His foster father explains that he wishes to take his long lost son into his arms before he dies. However, his long lost son is considered to be a psychotic women killer and is detained in one of the heaviest guarded prisons of the country...