Pablo, a 12-year-old boy, receives a scholarship to attend school in the mysterious and isolated Colonia Dignidad established in Chile by German settlers. It seems to be quite a privilege for a kid like him, and he quickly becomes the favourite of the leader of the colony, Uncle Paul. Over time, Pablo witnesses some kind of strange things which happen there and make him act differently than the other students.