On 2017, Andoni Canela starts a travel with his kid Unai looking for the great felines around the world. Working as photographer for National Geographic, Andoni attempts to expose the beauty and fierceness of the animals as panthers, lions, tigers, lynxes and leopards, in addition with another animals by the zones as giraffes, hippopotamus or alligators. Unai, 13 at 2017, is a boy who not only lives a different teenage, but a real adventure discovering places and animals as he never could imagine. Alone in the nature with a few cameras and drones as only one company, father and son make a travel including ten countries of four continents. In the trying to film the legendary snow leopard of Himalayas, one of the animals most difficult to see and photograph, Andoni and Unai live an four-years odyssey to claim the importance for preserving the environment as all the animals that inhabit it.