Fabienne Roelants and Christine Watremez, anesthetists at the St Luc clinic in Brussels, are among the most renowned specialists in surgical hypnosis. Their voices guide thoughts and can recompose reality. As practitioners, they nurture the doctor-patient relationships that are often damaged by modern medicine, and invite our imaginations to take center-stage in operating theaters.