Eva, an ex-dancer, is now living in a wheelchair, unable to walk. when her friend Sophie gives her an old wooden antique advent calendar before Christmas, she realizes each window contains a surprise that triggers repercussions in real life: some of them good, but most of them bad - Now Eva will have to choose between getting rid of the calendar or walking again - even if it causes death around her.