In Morocco, Ziyara – the visit of the Saints – is a popular tradition shared by both Jews and Muslims. As part of a cinematic pilgrimage to her Jewish roots, director Simone Bitton embarks on a road trip across Morocco to meet with the muslim guardians of the country’s jewish memory.