Jakob is in his first year at High School, but his studies are constantly being interrupted by his two passions. One is football and the other is girls. The latter passion is personified by his classmate Mathilde, and together with her Jakob experiences a relationship full of emotion, break-ups, laughter and tears. Taken from the Jesper Wung-Sung novel.