Mirza Delibašić, a European basketball legend of the 70s, voluntarily stayed with his people during the Bosnian War instead of escaping with his family, becoming a symbol for his country. Today, his son Danko moves between admiration for his legacy, the weight of his shadow, and the hurt of his absence. The journey to rebuild his figure as a national hero will lead Danko to discover his own place as a father.