Igor does NOT want to rob a jewelry store. Igor is NOT obsessed with hands. Igor is NOT a fan of director Nicolas Winding Refn. Igor does NOT wear Christmas sweaters. Igor is NOT Igor (and this is NOT a mockumentary).