Karma-Shadub is one of Ramòn Giger’s four first names, as well as the title of a piece composed at his birth by his father Paul Giger, a world-famous violinist. When Paul asked Ramòn to make a film about the adaptation of this piece, the latter noticed their mutual remoteness… With this project, Ramòn hopes to understand the meaning of love. A sensitive portrait of different perspectives.