After a long and difficult journey through Europe, Aleksei arrives in Paris to join the Foreign Legion. Looking for a new life, he is ready for anything in order to obtain the promised passport. On the Niger River Delta, Jomo fights oil multinationals that threaten life in his village. While he is at the head of an armed group, one day he kidnaps French citizens. To intervene is a command of the Foreign Legion, led by Aleksei. The meeting between the two will have unexpected implications. Aleksei and Jomo’s destinies will overlap, continuing beyond borders, bodies, life and death.