Maryam is a 25 year old Iranian girl living in Rome and she is shooting a documentary about Anna, a 40 year old woman who lives on the street, that with her way of speaking by visions and predictions and her elegant manners, clashing with her life conditions, caught the attentions of Maryam. The producer of the documentary introduces her to the 27 year old Hesam, also from Iran, and the two start working together. They fall in love, and Hesam moves to Maryam’s studio flat. They are two souls that found and recognised each other, one gifting itself to the other. But the feeling of belonging will turn after a few time into an uncomfortable limit… and maybe, in Anna’s reasons and ravings, Hesam and Maryam could find the answers to their life.