Klara the Calf is excited to spend her first Christmas on Cattle Hill with her Father, but when they arrive at the farm Klara is disappointed to see he has not attempted to decorate for the holidays. When her father is unexpectedly called away for work, Klara sees it as an opportunity to make Cattle Hill a Christmas paradise with the help of the cheeky christmas elf who lives on the farm, but as Klara finds out it is about being together at Christmas which is the most important.