Bristle is a little girl raised by dragons. But when her father, Dragon, has to pay the Sorcerog using his second most valuable asset, he offers her Bristle - Throwing her into an infinite sadness and forcing her to flee the family cave. Bristle then embarks on a journey to discover the world of men.