The story of a young couple who falls in love and struggles to keep its relationship alive going through tenderness and fights, lies and emotions, secrets and cheatings. A sentimental dramedy about couples and the effect of time passing on their relationships, posing a simple but profound question: what superpowers you need to have, to love each other your whole life?