Two conventional married couples are invited to spend the weekend in the house of their friend Daniel. The meal runs pleasantly until Daniel throws the apple of discord: are you still happy together? Wouldn't you profit from some adventurousness? Did you really choose for this life or was it merely programmed from the start? What's wrong about an open relationship? What follows is a recognizable and amusing discussion where all the layers that characterize the deconstruction of monogamy are expressed: fear and desire, awkwardness and curiosity. The tension becomes explosive when the attractive and provocative Alexandra and Jacobo join the meal and announce their intention to have an orgy all together.