Pasquale, an old crook who lost his fortune to gambling, organizes his last big heist and reunites The Wolves, a gang of North-Italian fairground operators who moonlight as thieves. The robbery of a money truck - transporting 12 million euros in cash - could be a good pension for everybody, and secure the legacy of their old-school craftsmanship.