Marc is the heartthrob of the new edition of LA FLAMME. 36 years old, soon to be 40, an airline pilot, Marc still hasn't found the woman who will take him sky high. And although he has already flown all over the world, his most beautiful journey is about to begin... During 9 weeks, in a sublime villa, 13 women will compete to seduce him and try to ignite in him... THE FLAME!