A story of finding a place to root yourself when life's obstacles have dispirited you. Changsu, a former equestrian athlete for the South Korean national team, was forced to give up on his dream early. He finds himself working at a quarry in the rural town of Maniwa in western Japan, where he lives with Minami and her infant daughter. Yamabuki, a teenage girl, begins to stage silent protests that blossom into community action, much to the dismay of her policeman father. The quiet surface of this rural town is gradually peeled off to reveal frustration and loneliness that, once given a voice, begin to connect people.