Nelly has escaped from her wealthy and controlling family. As she dances in a strip club, she meets Markos, a small yet charismatic gangster, who helps her run away from her stepfather’s henchmen. Markos soon becomes her protector and lover. He brings her into Broadway, Athens, an abandoned entertainment complex squatted by a small community of dancers, tramps, thieves and a captive monkey. For a while, everything goes well, even when Broadway hosts a mysterious man, injured and covered with bandages, wanted dead by Athens’ most dangerous mafia. However, when Markos gets arrested and imprisoned, the newcomer will take an unexpectedly important place in the gang.