Jan is a provocative artist in his late fifties who has known various degrees of success and failure with his art, with the women in his life, and his attempts to change the world. Marie, his only daughter, blames him for never being around while she was growing up, always away on his crazy adventures. Today, on the edge of a precipice, they have a lot of catching up to do.