Not much is known about the catastrophe Anna and Hannah have escaped from or the efforts they have made to reach the desolate island. Once they find an abandoned house in the dunes, and water, Anna goes back to her routine of caring for Hannah. Distance is both a necessity and a torture for Anna and Hannah, who are lovers. Hannah's fragile condition reminds the two women that their time together is coming to an end. One day Hannah sees someone on the beach. A bitter fate hits the women. The intruder is Death, who followed them to the island.