The Professor and a group of illegal construction workers, left without money and basic rights, try to fight their bosses by all means they have left. Their bosses are building a huge "Potemkin's village" intending to steal money from a development fund. As they are approaching the deadline the stakes increase. What was once a simple construction job becomes a fight for life and death.