In a small town during the longest night of the year, the night between December 21 and 22, when the sun sets around 4:30 p.m. and rises the next morning at 7:30, the stories of a few people intertwine: a politician who is one step from the precipice, a podium dancer who wants to changer her life, a young man who is involved with a much older woman, and three twenty-somethings in search of emotions. Fifteen hours of nonstop darkness, in which human destiny becomes something special because at night you lose the anchorages of the day and events can suddenly precipitate.