Cédric (42) loses his job after a sexist joke that goes viral. Encouraged by his brother - a well-meaning nerd - he embarks on a so-called therapy to free him from sexism and underlying misogyny. Meanwhile, his girlfriend Nadine, exasperated by his narcissistic introspection, is herself in need of dreaming and adrenaline. The hiring of a mysterious and liberated babysitter, Amy (22), will help her get some fresh air and shake up the family balance.