In a godforsaken place called “Snot hole”, on the edge of a quarry, a new life begins for four young refugee men. Having a long escape behind them, they try to get back on their feet. Above all, they are searching for contact with women, encounters, love and sex. They find themselves in a different culture and faced with unexpected conflicts. In the film, these young men trace their paths through this new reality and thus are confronted with themselves, their masculinity and their sexuality.