Three teenage girls from Vienna twerk in hijab and sing a pop song. A YouTube video of it makes them famous overnight, especially among Kurdish Muslims. Yesmin, the only one of the friends who is Kurdish herself, begins to distance herself more and more from her culture. Nati and Bella, on the other hand, seem fascinated by a world that is strange to them. When the girls meet two young Kurdish patriots, the situation threatens to escalate. A film about young people caught between social media and self-discovery, a story of rebellious young women.