Bertrand Bonello’s daughter has just turned 18. But the moment this young adult officially begins to “spread her wings” coincides with a global health crisis. Locked indoors, she experiences life in a state of limbo. In between reveries and video chats with her friends, she follows an influencer named Patricia Coma. A device she buys from her, called a “revelator”, leads her to question how much free will she actually has.