Yukino Kishii stars as a hearing-impaired young woman with dreams of becoming a professional boxer. The Covid-19 pandemic combined with the threatened closure of her boxing club and the illness of its ageing president (played by Tomokazu Miura), who has been her biggest supporter, push her to the limit.