The story of four middle-aged bachelors who decide to spend a weekend at the beach to make new acquaintances. They meet four beautiful girls, but the hope of an adventure soon leaves the place to fear. On their way, in fact, a gang of criminals is placed, catapulting them to surprise in a situation with disturbing implications.