Elina, a 17-year old aspiring rapper, is forced to leave her home country of Finland and move to the South of France when her mother finds a French boyfriend. She is immediately drawn to her new stepsister Sofia, 18, a charismatic ballet dancer who leads a double life full of boys and drugs. Soon, Elina and Sofia's friendship turns into a power game with toxic consequences.